آزادوار شهری به قدمت تاریخ

فرمانده پلیس راه شهرستانهای جوین وجغتای در گفتگوی اختصاصی امروز خود با خبرنگار نسیم جوین گفت: برابر بررسی آمار حوادثات جاده ای در ۲ ماهه اخیر، بیشترین حوادث رانندگی در شهرستان جوین و جغتای مربوط به جاده ها وراههای روستایی بوده است.

سروان ابوچناری با اشاره به کشاورزی بودن شهرستان جوین ونیز شروع فصل کشاورزی در این شهرستان تصریح کرد: تصمیم داریم با برگزاری جلسات با دهیاران و معتمدین روستاها، چالش های موجود در عبورومرور جاده ها وراههای روستایی را بررسی نموده تا در فصول کشاورزی این شهرستان از وقوع حوادث ناگوار در راهها وجاده ها جلوگیری نمائیم. 

 فرمانده پلیس راه جوین با توجه به روند صعودی ساخت وساز آنتنی در حاشیه محور حکم آباد-نقاب و انداده به سمت جاجرم افزود: در حاشیه این جاده که بصورت کاربری خیابان درآمده است،  منازل مسکونی و واحدهای تجاری چندین روستای متصل بهم موجب گردیده است که موتور سیکلت سواران بصورت مداوم در این جاده باریک در حال تردد بوده و متأسفانه بیشترین آمار تصادفات را نیز به خود اختصاص داده اند.

 وی افزود: حرکت وسایل نقلیه و ادوات و یدک کش های کشاورزی نیز مزید برعلت شده و موجبات افزایش میزان تصادفات در این جاده به اصطلاح بین روستایی را فراهم آورده است.  این مسئول خواهان ایجاد بستر و راه مناسب و ویژه برای تردد وسایل وادوات کشاورزی در این مسیر شد.

 منبع:سبزوار نیوز



نویسنده: داود ׀ تاریخ: شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:بیشترین, حوادث ,رانندگی, در ,راههای, روستایی, شهرستانهای, جوین ,جغتای,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

تمامی حقوق برای سایت روستای آزادوار محفوظ است. انتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است